Esileht > Uncategorized > Trenninädal 12.06 – 18.06

Trenninädal 12.06 – 18.06

Kolmas nädal treeningkava järgi ja juba hakkab tulema sellised trenne, mis ette päris hirmsad tunduvad.

Esmaspäev, 12.06.
Ma olin tegelikult täiesti surmveendunud, et ma kavatsen esmaspäeval pärast Rammsteini kontserti ikkagi trenni teha, sest miks ma ei peaks, eksole? Alles kuskil pühapäeva pealelõunal hakkas mulle kohale jõudma tõsiasi, et ma saan tõenäoliselt öösel vaid mõne tunni magada. Ega ma ei eksinud, magada sain kaks ja pool tundi. Selle pealt trenni tegema ei hakanud.

Teisipäev, 13.06
Plaan nägi ette 35 minutit jooksu tempoga, mida plaani autorid nimetavad “reipaks”, pluss 10 minutit kerget jooksu alustuseks ja lõpetuseks. Nad on sinna plaani muidu kirjutanud ka tempod, nimelt 4:45 – 5:45. Minu jaoks mõistagi on see ulme, aga no eks ma pidin minema ja mingi natukene tavapärasest kiirema tempoga jooksma. Esimesed 10 (tegelikult 11) minutit keskmise tempoga 7:18 ja siis 35 minutit keskmise tempoga 05:52. Alguses tundus väga õudne, aga tegelikult oli täitsa tehtav. Keeruliseks tegi asja see, et tuul oli päris kõva ja valdavalt vastu, aga no tehtud see sai. Keskmine pulss 166, maksimum 174. Lõppu 10 minutit vaikset sörki, nagu ette nähtud. Kokku 8.86 kilomeetrit ja 55 minutit.

Kolmapäev, 14.06
40 minutit kerge ühtlase tempoga. 6.27 kilomeetrit, 40 minutit, keskmine tempo 6:23 ja keskmine pulss 158. Oleks muidugi võinud kergemalt ja aeglasemalt võtta, aga minek oli päris hea ja vaikselt hakkas tunduma, et see jooksmine võib isegi natuke välja tulla.

Neljapäev, 15.06
Bodypump. Tegin esimest korda uut kava ja kuna see mulle absoluutselt ei meeldi, siis mõnda aega ilmselt jälle enam ei tee ka. Jõusaal kutsub! Kuigi seal on hullult palav, aga mis seal’s ikka.

Reede, 16.06
Tantsuproov. Tegime osasid asju, mida mõnda aega pole teinud ja no ütleme nii, et see on alati huvitav kogemus.

Laupäev, 17.06
Puhkepäev. Pidasime ema sünnipäeva, mis tähendab, et päeva esimene pool möödus tikkimise-hakkimise tähe all ja teise poole istusin sugulastega õues ja sõin ja jõin veini. Ühe korra käisin koeraga ka jalutamas. Ümber maja. Tegemist polnud mu enda koeraga, mistõttu see oli natuke veider kogemus, sest ma polnud umbes iialgi elus koeraga jalutamas käinud ja meil oli suur värav lahti ja ma veits pelgasin, et see husky laseb mul käest jalga või midagi, aga ei, jumalast chill koer oli ja mulle husky’d kohutavalt meeldivad. Selles suhtes oli naljakas pidu, et me viskasime nalja, et naabritel on küll tunne, nagu mingi allmaaärikate kokkutulek oleks – hoovi oli pargitud neli musta värvi autot ja iga natukese aja tagant käis keegi husky’ga perimeetrit patrullimas. Aga lihtsalt kõikidel mu sugulastel on miskipärast musta värvi autod ja see koer tahtis iga natukese aja tagant ringi liikuda.

Pühapäev, 18.06
Pikk jooks, 90 minutit, aeglase tempoga. Vot see oli küll üks päris hea jooks, sest nii tempo kui pulss püsisid väga ilusasti ühtlased ja isegi viimastel kilomeetritel ei hakanud kukkuma üks ega tõusma teine. 12,14 kilomeetrit, keskmine tempo 7:24, keskmine pulss 153 (max 159). Esimene pool oli vastutuule tõttu raskem ja praegu rajaprofiililt vaatan, et terve Paikuse on täiesti ülesmäge.

Nädala kilometraaž kokku 27,3, esimese poolmaratonini kaks kuud 🙂

k.

Advertisements
Rubriigid:Uncategorized
  1. Kommentaare veel pole.
  1. No trackbacks yet.

Lisa kommentaar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Muuda )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Muuda )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Muuda )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: