Esileht > Uncategorized > Spordi-appdeit

Spordi-appdeit

Viimane jooksuteemaline postitus siin blogis on juuni algusest, üle kuu aja tagasi. Arvasite, et ma enam ei jookse, nagu ma kevadel mitu korda nädalas endale vandusin? Ei, valesti arvasite. Umbrohi nii kergelt ei hävine.

Vahepeal, tõsi küll, ma tõesti ei jooksnud. Kaks nädalat, nagu ma endale lubasin. Väga raske oli, käisin jõusaalis ja sõin diivani peal jäätist, sest ma nagu häguselt mäletan, et meil vist oli kunagi suvi ka. Tänaseks, 10.juuliks, on sellest järgi jäänud hädised 12 soojakraadi ja vihmasadu. Oi, täna on ju seitsmevennapäev. Ärge täna heina tehke!

Esimesed jooksusammud tegin 17. juunil ja selgus, et jooksutosse on veel vara taaskasutuskeskusesse viia, sest kui vaja on, saab joosta küll. Nüüd ma siis jälle jooksengi. Kas jalg on terve? Muidugi mitte, aga see on stabiliseerunud kuhugi sinna tasemele, kus see elamist ega mõistuse piires jooksmist ei sega. Nii et saame hakkama. Jumal tänatud, et ma sel aastal üle 10 kilomeetri distantse ei jookse 😀

Positiivse poole pealt tuleb veel tunnistada, et raua manustamine vist on ka hakanud vilja kandma, sest mul on isegi natukene mingit energiat ärkvel püsida ja liigutada ja jooksmine ei tundu enam nii kohutavalt õudne tegevus, nagu see kevadel oli. See oli ikka päris hull, kui ma nüüd tagasi mõtlen. See pidev õhupuudus ja jube väsimus võtsid ikka ausalt öeldes juba eluisu ära.

Jõusaalis käin ka endiselt (no aeg-ajalt) ja ehkki ma seal midagi tarka ei tee, siis lõuga jaksan endiselt tõmmata.

Energiat on endiselt väga vähe, aga kuna ma ei tea, kuidas seda juurde saaks, siis eks tuleb leppida. Põhiosa lusikatest läheb muidugi igapäevasele palgatööle, aga ma endiselt pole suutnud välja mõelda, mismoodi ilma saaks. Kui piisavalt mõistust pole, siis vist peabki kogu aeg tööl käima?

k.

Rubriigid:Uncategorized
  1. Kaur
    juuli 10, 2019, 4:55 p.l.

    Oo ma käisin ka eile jooksmas!!! Hästi rahulikult ja kontrollitud kiiruse / pulsiga, 10 km. Ja no see on täpselt mina::: “Kas jalg on terve? Muidugi mitte.”

    Trikk on vist selles, et tuleb end enne soojaks kõndida. Üleeile läksin ka jooksma ja jäin 500 m järel seisma, sest no nii halb oli. Eile kõndisin enne jooksmist 1 km ja pärast ka ja sai väga hea.

    Nael päkka!

  1. No trackbacks yet.

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: