Esileht > Uncategorized > Probleemid, nagu ikka

Probleemid, nagu ikka

Läksin hommikul trenni ja vähe sellest, et lumi oli maas, oli jõusaali termostaat keeratud 16 kraadi peale.

!!!

Jumal tänatud, et mul särk seljas oli. Ma muidu selline suurem asi särgikandja ei ole, ma kipun tihtipeale trennis ainult spordirinnahoidja väel käima (energiakriis, teate küll, ma hoian särgipesu pealt kokku). Aga nüüd mul tekib küsimus, et kas ma pean hakkama mingi pusaga käima või mis. Ma üldjuhul jõusaalis kangi tõstes ei higista ega midagi ja no ausalt, mul oli terve trenn külm. Alles kõige viimases otsas kelku lükates hakkas nagu soe. Aa, radikad muide seinas huugasid, samal ajal kui suured vendiavad laes jääkülma õhku puhusid. Make this make sense.

See kelk on üks tore asi. See on selline jalastega… hmm, noh, kelk, millele saad kettaid peale laduda ja seda siis lükata või tõmmata või vedada. Väga salakaval seadeldis. Kordades rohkem võhmalevõttev kui pealtvaadates võiks eeldada, või olen mina erakordselt halvas kardiovaskulaarses vormis. Ma arvan, et see viimane, sest liikumine, iuu.

Mis toob mind tagasi aastatepikkuse probleemi juurde, kus ma ei oska oma vastupidavuse või ütleme siis, et selle absoluutse puudumise osas mitte midagi ette võtta. Vanasti ma vähemalt tegelesin pikamaajooksuga, aga enam ma jooksmas ei käi, mis tähendab, et mu kardiotrenn on ümmargune null. Teadupärast ma vihkan ka väga kirglikult kõiki jõusaalis asuvaid kardiomasinaid, nii et ma ei teagi, kuidas seda asjalugu parandada. Seda, et ma õue kõndima läheksin vms, ei tasu samuti loota, sest punkt üks, ma ei usu kõndimise arendavasse aspekti kuigivõrd ja punkt kaks, mulle ei meeldi niisama kõndida, see on megatüütu. Ühesõnaga mulle ei meeldi teha mitte ainsatki võhma arendavat tegevust ja ma ei tea, kuidas sellises situatsioonis oma võhma treenida 😀

Lükkan siis kelku, mis seal’s ikka.

k.

Rubriigid:Uncategorized
  1. KK
    november 18, 2022, 2:15 p.l.

    Ratas ka ei meeldi?

    • november 18, 2022, 3:47 p.l.

      Mulle eriti ei meeldi rattaga sõita jah, pluss 80% aastast on selle tegevuse jaoks liiga külm.

      • KK
        november 18, 2022, 3:54 p.l.

        Ma mõtlesin siseratast, ma paar aastat tegin sisetrenni. Koos jõuga peaks see hästi sobima.

        • november 18, 2022, 4:02 p.l.

          Aa, ok. Vaata seda punkti, kus ma vihkan kirglikult kõiki kardiomasinaid 😀 (jah, see sisaldab ka ratast)

          • KK
            november 18, 2022, 4:09 p.l.

            😀 Oh sind!
            Need spinningu omad olid lahedad, meil treener pani seinale miskise lõunamaise rannikut mööda sõitva ratturi demo. Ma nii fännasin neid! Muusikaga koos selline mõnus higistamistund 🙂
            Ma olen muidu täielik spordivastane, miski ei sobi ega midagi viitsi.

            • november 18, 2022, 4:18 p.l.

              Ma kunagi käisin spinningutrennis ka, ma tean, mis see on. Pärnus muidugi mu teada sellist asja enam ei ole ka.

  2. ritsik
    november 18, 2022, 2:29 p.l.

    Rahvatants? Tennis? Ujumine?

    • november 18, 2022, 3:50 p.l.

      Ujuda ma ei oska (muidugi võiks õppida), ja teised tegevused on minu jaoks kaugelt liiga sotsiaalsed.

  3. kitty
    november 18, 2022, 4:15 p.l.

    mul ainult see küsimus, et kui sa ei tee ühtegi võhma nõudvat tegevust kunagi nagunii, siis mis sellest võhmast treenida? 🙂 las ta olla!

    • november 18, 2022, 4:20 p.l.

      Iseenesest loogiline küll. Ühes seerias üle nelja korduse tegemine on niikuinii ülehinnatud.

      • kitty
        november 18, 2022, 4:28 p.l.

        kui see korduste tegemine on see, milleks sul võhma vaja on, siis äkki annabki nendesamade kordustega treenida? (aga üldiselt ma olen nõus, et ülehinnatud :D)

        • november 18, 2022, 4:32 p.l.

          Ei, see oli tegelt nali. Aga nagu… vanus ja geneetiline soodumus südamehaigustele ja diabeedile ja…

          • kitty
            november 22, 2022, 2:07 p.l.

            kle, aga p2ris t6siselt – kas sa oled sellest r22kinud m6ne arstiga v6i muidu uurinud, et kui sa teed N korda n2dalas j6utrenni, mille k2igus kindlasti ju pulss t6useb ja higi voolab – et kas see ei ole piisav, et neid vanuse ja sydamehaiguse ja diabeedi riske maandada? ma kuidagi oma peas olen otsustanud, et see “tee aeroobset” on rohkem ikka nagu neile, kes muidu yldse end ei liigutaks ja kellele raskuste t6stmine tundub hirmutav idee jne, et siis on see “pole hullu, v2ike s8rk ja rattas6it ka ikka abiks”. aga vb on see lihtsalt soovm6tlemine.

            • november 22, 2022, 2:40 p.l.

              Ma mõtlen, et ma vist olen peast endiselt liiga maratoonar – see trenn, mida ma praegu teen, nagu ei väsita mind olulisel määral ära. St et ma teen maksimumilähedasi tõsteid küll, aga see pingutus kestab ju mõned sekundid ainult. Mul ei jõua pulss selle ajaga kuhugi tõusta ja higistama mind jõutrenn ka ei aja. Kindlasti ma saaks osa oma trennist teha suurema intensiivsuse ja vähema munemisega ehk saavutada mingi mõistlik tasakaal sellel skaalal, kus ühes otsas on maratoonar ja teises jõutõstja 😀

  4. november 18, 2022, 9:25 p.l.

    No lahendasidki asja ära, ratta, jooksu jms asemel kelk.
    Hyppenööriga hyppamist soovitas juba lugupeetud A.Schwarzenegger isiklikult. Noorena ma seda ka järgisin, aga praegu viskaksin soovitajat 30-kilose puupakuga. Mdea, kas asi on mu kõrges vanuses, aga ei taha enam võimelda ega joosta, nii et syda peksab, treenida saab ka teistmoodi ja rahulikumalt.

  5. kaur@obs.ee
    november 18, 2022, 10:28 p.l.

    Ma sain hiljuti koroona ja siis pidin kohe mägimatkale minema ja oli vaja võhm pärast tõve kärmelt taastada. Käisin kõndimas. Töötab SUUREPÄRASELT, ausalt ka.

    Igav? Võta sõbranna kaasa. Ma võtsin. Tund-kaks niimoodi jalutada, et napilt jaksad veel lobiseda, oli ülimõnus. Me käisime piki huvitavaid nurgataguseid (millal TEIE viimati naistevangla ümber ringi tegite ah?), nii et oli ka uudishimu mõttes huvitav – nägi kodulinna tundmatumaid paiku.

    Kõndimine on super okei kokkuvõttes.

  6. november 27, 2022, 7:02 p.l.

    Pärast jõutrenni kõnnin pool tundi jooksulindil kalde peal, nii et HR püsiks 125-135. Higi lahmab lõpuks, aga pole nii ebamugav kui päris jooksmine. Koristamise loen ka kardio alla: vaipade kloppimine, tolmuimejaga terve korter, pesen põrandad ja küürin köögi ja vannitoa. Üllatavalt läbi võtab, kui kiiresti tegutseda.

    • november 28, 2022, 10:34 e.l.

      Ma teeks sama, kahjuks pole mul sellist aega (käin trennis enne tööpäeva algust ja pean hiljemalt kella 8-ks kontoris olema). Seega tahaks minimaalse ajaga maksimaalset kasutegurit saada.

  1. No trackbacks yet.

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: